"Úkolem nákupu je nakoupit co nejlevněji", zněla věta jedné poměrně zkušené nákupčí, když na začátku kursu odpovídala na otázku, jak chápe funkci nákupu ve firmě. Zbavit se tohoto a mnohých dalších omylů a předsudků a dosáhnout tak toho, že budete umět nakupovat co nejlépe, Vám pomůžou semináře pro nákupčí.
1) obsah semináře
- funkce nákupu ve firmě
- zásady vyjednávání s dodavateli
- stanovení cílů pro vyjednávání
- je nejlevněji vždy nejlépe? - kritéria výběru dodavatele a hodnocení nabídek
- vyjednávání ve složitých situacích
- vyjednávání s dominantními a monopolními dodavateli
2) trvání kursu
2 dny
3) maximální počet účastníků
12
4) co bude absolvent znát
- bude chápat smysl nákupu a funkci nákupčího
- dokáže vyjednávat tak, aby dosáhl nejlepšího možného výsledku
- porozumí tomu, že pouhý tlak na co nejnižší cenu může v konečném důsledku vést k tomu, že nákup není tak výhodný, jak by mohl být
- bude umět odhalit a účinně se bránit nejčastějším trikům prodejců
- nebude se obávat velkých a zdánlivě nenahraditelných dodavatelů
- získá vyjednávací sílu
- bude v nákupu efektivnější - jak z hlediska nakládání s časem, tak finančně
5) pro koho je program určen
pro nákupčí bez ohledu na délku praxe, protože i zkušení "kozáci" často jednají podle sice zaběhnutých, ale nefunkčních schemat, dále pro vedoucí nákupu a to z firem z jakéhokoli oboru